tisdag 16 november 2010

Yes!

Idag fick jag ett måttband på
Viktväktarna!
Trots 4 dgr i Stockholm med utemat
hela tiden...hade jag gått ner 0,7 kg!
Det trodde jag inte, faktiskt!
Hursomhelst., jag har gått ner
drygt 5 kg på 3 veckor
och då får man ett måttband för att mäta sej...
...men jag tror jag kan ha mer användning
för det när jag syr.
Blev otroligt "sy-nödig" i Stockholm!
Så jag har sytt kuddar och pannlappar idag!
Förra veckan stickade jag några mössor
som jag tovade i tvättmaskinen!
Så gjorde jag den här...
...kameramössan!
Funkar ypperligt!

3 kommentarer:

  1. Grattis, toppenbra. Snyggt jobbat både med vikt och härliga saker du sytt.
    Gittan

    SvaraRadera
  2. 5 kg på 3 veckor är ju skitbra jobbat. GRATTIS! :)
    Alltså...jag önskar också att jag var duktig på att sy och sticka! Jättefint!!!

    SKÖN FREDAG!
    kram /Häläna

    SvaraRadera
  3. Men Tack, va ni är snälla!
    Feedback är inte dumt...alls!!!
    Trevlig helg och kraaaaam!!!

    SvaraRadera