tisdag 2 november 2010

Idag har jag varit jättepigg!!!

FetFick världens kick när jag efter 1 vecka
gick till Viktväktarna och vägde mej!
-2,9 kg!!!
Helt sjukt...och som jag har ätit!
Jobbade sista helgen på grp.boendet.
och hade en hel hög med matlådor med mej...
I söndags orkade jag inte äta allt!
Men man måste ju!!!
Fick ta igen det på kvällen...man får äta allt,
skönt för mej som är "chipsoman"!
Nu är det bara resten kvar!
Snart tjänstledig 100% igen för att
satsa på Almamia!
Våfflor är gott!
Har städat i min verkstad idag, kan
omöjligt jobba när det ät FÖR rörigt!
Och jag har en HÖG tröskel, då fattar ni hur det var!
Ikväll har vi haft körövning inför
söndagens konsert!
Tyvärr blev jag för trött och hade svårt att focusera...
och det är ett måste för att hänga med!
Blir ett extra rep. på lördag...skönt för mej!
Nu säger jag bara...
säng, säng, säng....

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar