lördag 6 november 2010

Lördag!

Idag hade vi stängt i butiken!
Istället hade vi ett extrarep. med kören
inför morgondagens konsert i
GA-kyrkan kl.18!
Igår fick jag ett ryck och plockade
bort hyllan i skyltfönstret...
det var skööönt!
Inga tomtar får komma fram, än!
Men mycket annat kul!
Fredagkväll...
God mat och 1 glas vin (kostar points)!
Sedan blev det ett hett fotbad, samtidigt som
jag stickade ett par svarta handledsvärmare!
Plopp!!! Så lät det,
när mobilen ramlade
ner i fobadet...min nya mobil! Snyft!
Ringde sonen...men ljudet var nästan borta!
Sedan blev displayen svart!
Lät den torka under natten, och imorse var
ljudet tillbaka! Hurra!
Men displayen var svart! Tills det ringde...och
jag blev så glad att det funkade att jag
tappade mobilen i golvet!!
Och vet ni vad...
då började displayen funka!
Vilken "bonnröta"!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med alla julgrejer! Jag måste kika in ena dagen här ser jag. :)

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att det kommer mera...massor!
    Välkommen in i värmen!

    SvaraRadera