onsdag 10 november 2010

Hurra!!!

Va härligt med all snö!
Och vi har fått hem världens minsta och
sötaste snögubbar!
Och fina plåtaskar med änglar!
Saffranhonung!
Svagdricka...
och flera hundra kilo med olika
godsaker m.m
Har jobbat hela dagen med att packa upp,
för imorgon åker vi till Stockholm!
Idag var jag till Viktväktarna...
-1,5 kg!
Det är banne mej inte klokt!
4,4 kg på två veckor!
Och det kan inte vara vätska, då jag alltid äter
vätskedrivande mot mitt höga blodtryck.
Eftersom jag gick ner så mycket förra veckan
har jag ätit en massa "bonusar" denna vecka...
jag vet att det kan gå fort nedåt...på 90-talet var
jag med och gick ner drygt 20kg på 3 månader!!!
Jag äter mer än någonsin nu...
alltså vid många fler tillfällen!
Det är mitt problem...jag kan äta jättelite hela dagen
men ordentligt på kvällen...inte bra!
Ibland är det bra att vara allergisk mot nötter,
då är det mycket onyttigt som går bort direkt.
Snart "allt" innehåller ju nötter!
Denna vecka har jag mumsat i mej
chips, mumsmums, glass m pepparkakor
varit på restaurang och ätit kött m. bea.sås
och druckit ett glas vin...(1)
men jag har skrivit allt jag ätit
och varit supernyttig...det är ju själva
mängden och variationen som gäller!
När man bestämt sig är det lätt!
Nu har jag inte tid med det här..jag måste äta!
Har 5 points kvar...för tusan!

2 kommentarer: