måndag 11 april 2011

Härlig men...

...galen, har helgen varit! 3 nätter på 3 olika hotell, det var lite jobbigt. Men vi har mest njutit av Göteborg! En sak ville jag absolut göra, besöka Prickig katt! Det var en riktig energi-kick! Skönt att se att det finns fler än jag som är "smått galen" Fanny tyckte också att det var kul att hennes mor hade gott sällskap!

Kommer ni till Göteborg och vill se något annorlunda, gå dit!

Får jag presentera Malin Leijonberg, vilken (färg)glad & trevlig person! Jag fick gärna fota både henne och butiken, så det gjorde jag! Och njöööt! Dom här tavlorna känner ni kanske igen, det är hennes verk! Men jag tror bestämt att hon är modist också. Det ville jag bli när jag var yngre. Mormors väninna hade en hattaffär och dit fick jag följa med i slutet av 60-talet!
Fanny och jag sprang runt så mycket att vi fick ont i fötterna!Och vi träffade "Göteborgs-släkten", 3 generationer tjejer, och tog en god fika, ute! Sedan köpte Fanny ost, för att ta med till Os(t)lo! Hihi!
Inatt sov vi i Stockholm, bredvid den här bekanta brandstationen! Minns ni.....
Greeeeegeeeer????

http://sv.wikipedia.org/wiki/NileCity_105,6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar