fredag 29 april 2011

Lycka...

...är att få skapa! Igår sydde jag det sista på 2 "barnkuddar"!

Nu finns dom i butiken! Min önskan är ju att mer och mer kunna fylla butiken med egentillverkade saker...för att det ska bli mer personligt och unikt. Kuddarna är gjorda av både nya och "gamla" tyger. Figuren i mitten är från en "stuvbit" som finns kvar sedan 80-90-talet när jag sydde gardiner till barnens rum! Fannys jeans finns också med!
Har man inget annat att göra kan man sticka lite graffitti!

Hittade ett perfekt ställe utanför butiken, man måste ju synas!

Jag tror jag fick ett tecken igår...sålde många egentillverkade prylar! Känner mej både hedrad och peppad att jobba vidare med mina framtidsplaner! Hejhopp!

2 kommentarer:

  1. Hej, frågade för ett par dar sen om det går att beställa från er, antar att svaret är nej.....Synd för ni har alla fina färger på Gerbera....Hälsningar.

    SvaraRadera
  2. Hej!Jag har funderat på hur du tänkte...om du menar att vi ska skicka det till Grekland. Men du kan väl mejla och tala om vilken form och färg du vill ha så kanske vi kan lösa det! Mejla till info@almamia.se
    Tack och hej!/Titti

    SvaraRadera