tisdag 5 april 2011

Någon...

...däruppe(?) skämtar mig aprillo! Nu är jag lite less på mina konstiga anfall av plötsligt illamående, när jag minst anar det! Känner mej bipolär i expressfart!

I helgen blev jag kritvit i fejset mitt i sången, sa Yamis! Men eftersom jag vet att det snart går över försöker jag att "stå ut"! Var och kollade det där i julas, men dom tror nog att jag är tokig, bara! Och det är ju helt sant! Efter min promenad idag, när dagens andra anfall gått över...packade jag upp dom här fina burkarna i butiken! Och massor av härlig keramik från Gerbera, som kom hem igår!

2 kommentarer:

  1. Tycker inte det låter som "infall". Har du lågt blodtryck kanske?
    Jag lovar dig, om en man kommer till sin läkare med "infall", dras en STOOOOR utredning igång.
    Stå på dig söta du!

    SvaraRadera
  2. Haha...jag menar förstås anfall(har ändrat det nu)! Men faktum är att jag har lite för högt blodtryck..."under kontroll"! Ähhh...det löser sej nog! Kram goa Kajsa!

    SvaraRadera