tisdag 27 april 2010

Ahaaa!

Nu förstår jag min "maniska" dag!
Fullmåne!
Fick ett "tok-ryck" och tog
bussen till El-Giganten för att köpa en
dammsugare till "lilla scenen"!
Ingrid passade butiken!
När jag var tillbaka hade ett paket från
Nyblom & Kollén kommit!
Med en massa kul!
Löpare till bord & fönster, stora & små dukar,
barnförkläden & stolfodral!
Fina bröddukar!
Nostalgi!
När butiken stängt var det film på
"Lilla scenen", om lobotomi, av Måns Berthas!
Riktigt ruskig men väldigt intressant!
Nu är frågan...hur ska jag kunna sova
när jag är så pigg? Helst skulle jag vilja
dra runt med dammsugaren...men det går
ju inte när man bor i lägenhet!
Ähh, jag får väl läsa!
GodNatt!
Grattis till jobbet "Nanno"!
Pusss!

3 kommentarer:

  1. Oj vad glad jag blir av din blogg. Om du kollar min blogg idag så har jag givit dig en Award. Upptäckte tyvärr att jag skrivit fel adress på dig. Jag vet inte om det funkar ändå. Får se
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter med massa energi....inte var månen så generös att han kunde ge mig lite också hehe :) Men det går åt rätt håll alla fall tror jag...Ska ut och njuta lite av solen nu! Skickar med ante en låda med dina saker imorgon torsdag och förhoppningsvis har jag fått till lite nya mobilänglar! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men va kul...tack "Greta"! Nu måste jag bara ta reda på vad det betyder...måste jag skicka den vidare eller? Jag är så korkad, men blev jätteglad! Jennie, du hade ju lyckats få till en hel hög mobilänglar! Hoppas du mår bättre snart! Njut så mycket du kan! Kram till er!

    SvaraRadera