tisdag 6 april 2010

Oj!

Hjälp!
Jag är konstigare än jag trodde!
Nyligen bodde vi på ett fint hotell i Stockholm!
Jag tyckte att det var så fint, så jag fotade lite...
...i badrummet!
I december var vi i Spanien och bodde på
hotell. Jag tyckte att färgen i badrummet var
så fin...så jag fotade!
I Kroatien...fotade jag....
....och ett badrum i Serbien!
Och i Montenegro...
Det här är en helt omedveten
handling som jag sysslat med i
alla år! Nu måste jag leta igenom
alla bilder om finns här hemma...
Jag VET att det finns "toa-bilder" från
Italien och Bolivia också...
Och för inte länge sedan lade jag
ut en bild på NK:s fina toalett!
Varför gör jag på detta viset?
STOPP! Vill inte veta!

2 kommentarer:

  1. Kära nå´n! Vilken kufisk dotter man har.
    Detta måste vara vad man kallar DASSHUMOR.
    Det måste vara åren med utedass som spökar.

    SvaraRadera
  2. Men vad säjer du, kufisk? ;)
    Mycket möjligt att det har med utedasset att göra, undermedvetet. Det var iaf "högt skitfall", så för att vara ett utedass var det lite "lyxigt"! Och det behövde aldrig tömmas eftersom det multnade eftersom...blandat med löv och gräs!Snacka om kompost! Det är bäst att du skurar och sätter in lite blommor där i vår..för då kommer jag med kameran! Kom jag just på!

    SvaraRadera