fredag 23 april 2010

Hmmm...

Den här bilden tog jag 2008 vid ett av världens
största vattenfall, Iguazó i Argentina!
Fanny och hennes kompis Malin på var sida om Yamis!
Älskar denna bild!
Just nu känner jag mej som Yamandú...
...eller som han ser ut att känna, på bilden!
Hur ska man tolka det, tro?
Jag har så mycket inom mej som vill ut...
Positivt alltså...för många ideér...så det blir hämmande!
Men förr eller senare brukar det lossna, det vet jag!
Kanske ska jag öppna fönstret mot
Stadshuset och VRÅÅÅÅLA.!!!!
Näää, jag ska packa ihop lite grejer för imorgon
åker vi till Ö-vik på en liten "turne"!
Kanske får jag fler intryck och ideér....vem vet?
Det är väl bara att tacka...jag har hört att somliga
inte har någon fantasi eller skaparlust alls!
Huuu, så hemskt!
Kan det vara möjligt?
Vad skulle man då göra?

3 kommentarer:

  1. NU har jag hittat hem till din mysiga blogg!
    Måste först och främst tacka för en härlig helg med er i Övik. Vilken glädje, vilken fest! Känner mig fortfarande smått euforisk och hoppas vi ses snart igen. Jag söker upp din butik när jag kommer till stan!
    Stor kram från Sonja i Kören Gaudete

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittade hit till slut!
    Tack själv, fick en massa energi...jättekul!
    Vi lär nog ses igen, tror jag!
    Kramis!Välommen till butiken också!

    SvaraRadera
  3. yamandu tyckte det var mysigt med lite friska vindar,eller så vill han skrika ut av glädje

    SvaraRadera