lördag 17 april 2010

Smått&gott!

Nu börjar vi närma oss en ny
beställning av Gerbera keramik!
Så gå gärna in på Gerberas hemsida och
kontakta Almamia...som tar hem det du vill ha!
Det börjar ta slut på biljetter
till tisdagens konsert! Tyvärr kan inte
Pol Mac Adaim medverka, men det kan
Tomas Söderlund! Hurra!
Under lördagen gjordes 2 konserter
av Sundsvalls Madrigalkör & Nordiska blåsarkvintetten!
Jag var tyvärr inte med och sjöng (tidsbrist) men lyssnade!
Spelade in en snutt i Stöde, i "min" fina gamla kyrka!
Flyttade därifrån för 5 år sedan, sjöng minst 20 år i Stödes kyrkokör!
Tyvärr dog batteriet i kameran när jag skulle filma
Yamis när han dirigerar "sitt arr."!
Hoppas ni hinner få en liten uppfattning
av den härliga stämningen!
Jättefin konsert!
Imorgonbitti drar vi till fjälls!
Då vill vi ha en blååå himmel!
På måndag möter ni mamma i butiken!
Hejhopp!

2 kommentarer:

  1. Återigen en trevlig afton på Almamia!
    Konceptet liten lokal, med liten scen, är helt suveränt!

    SvaraRadera
  2. Va kul att höra! Vi missade ju den! Men idag har jag fått höra att det var en toppenkonsert! Konstigt att varken Yamis eller jag var med, det var första gången! Men som tur är finns det personer vi litar på till 100%! Trots allt känner vi väldigt starkt för "Lilla scenen", det är ju vårt "lilla barn" (hihi)! Men nu kommer en ny tid med flera medarbetare som älskar kultur! Jippie!
    Mot framtiden!

    SvaraRadera