onsdag 20 oktober 2010

Det blev mycket nu!

Så här känner jag mej nu...
Tänkte göra ett lite mer engagerat inlägg!
Men jag blev så trött efter en arbetsdag
som avslutades med APT, så jag började
kolla på gamla bilder istället...
och nu har tiden försvunnit!!
Typiskt mej!
Den här bilden är nog
TYPISKT FANNY!
Den är från kollo i somras.
Hon var "hemma" några dagar från Norge,
hade nyss haft semester och varit i Miami.
Det var många hon skulle hinna träffa
på kort tid i Sverige och mobilen var
nästan RÖD av allt snackande!
Herreguuud vad hon flängde!
Den här bilden hittade jag idag!
Fanny, jag, Jonis & Yamis!
Det var vår första gemensamma resa och
vi hälsade på Yamis bror Dag, som då bodde
i TeckenstorlekFlorens!Vi var till Pisa & Toscana,
jättemysigt! Men...vad tiden går!
Vilka småungar dom var!!!
Jag älskar Italien!
Mmmm...vilken frukost!
Nu har Fanny varit hemma
en sväng igen!Jag hann knappt med
nu heller...men hon bjöd mammi på
ett par åkturer i nya bilen...bl.a till
vårdcentralen i måndags, innan hon styrde
kosan mot Kristiansand!Hon är jätteduktig
att köra, tackochlov! Och bilen hade en
massa finesser...den varnade vid halka och
hade nå´t direktlarm till sos om något
skulle hända m.m! Men det är lite komiskt...
Om jag hade pengar...skulle jag nog
köpa en....
...så´n här bil!
Och ta med Yamis på en resa
i Europa...då skulle han kunna
sjunga på gatan så skulle pengarna
räcka lääängeeee...hihihi!
Hampan skulle nog hänga på...eller?
Va skönt och berikande
att alla är olika!
I morgon ska jag göra färdig
den här lampan,och en massa
annat...Denna vecka kan det
hända att julgrejerna börjar
droppa in...VA HEMSKT!
Älskar julen men tycker inte om
att den blivit så kommersiell!
Det handlar för mycket om pengar!
Säger jag...som har en butik!
Det är mycket jag tänkt berätta om!
Kulturkafe´t som var så mysigt...
och mötet med Aquagruppen, som ska
ha utställning på " Lilla scenen"
6-12 December!Också mysigt!
Det kommer mera...
Ojojoj...bloggen har fått liv igen!
Läskigt stora bokstäver den får till!
Och var kom min energi ifrån...det
blev ju ett alldeles för långt inlägg
det här...och om vaddå...egentligen?
Fullmåne snart?

2 kommentarer:

  1. Fullmåne innebär dålig sömn, även om forskningen säger att det bara är inbillning. De säger att det är ljuset, men...

    SvaraRadera