måndag 25 oktober 2010

Det finns ställen...

...i butiken som är svåra!
Bakom ytterdörren finns
ett sån´t ställe! Som grädde på
moset finns ett element där också!
Och det kan man ju inte täcka för,
då skulle jag frysa ihjäl!
Har gjort mitt bästa med "stället" idag!
Man blir förvånad över
hur lätta dessa hjärtan är!
Får jag bjuda på ett litet smakprov?
Vi brukar alltid ha lite smakprover i butiken!
Sockerfria "karra" t.ex!
Fint besök i butiken!
Söööta Helena och supersöööta Tyra
och min söööta syster Jenny!
Nu var jag modig...eller hur Jenny!
En liiiten bild gick bra, va?
(Förstår du nu, Helena?)
Hihi!

6 kommentarer:

  1. Såå bra det blir. Undrar hur det går med vårt lilla blad också?

    SvaraRadera
  2. Tack! Det har gått bra med bladet också, tycker jag iaf. Det är mejlat till Er!
    Have a nice day! Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha mamma, en liten bild, om man klickar på den blir den as stor ;)
    Ring mig på mitt norska nr, har en super nyhet ;)

    Puss

    SvaraRadera
  4. Ja, det blir väldigt bra det där hörnet bakom dörren.
    Jenny reagerade som väntat betr. fotot. Där är hon lik sin mor och mormor!Vill inte vara med på bild!!
    Tala genast om Fannys nyhet!
    byebye fr mom

    SvaraRadera
  5. Hahaha sluta nu Jenny och ni andra som är rädda för kameran: ni blir ju FINA ju.
    Tycker att du fick till ditt ställe mycket bra! :) SÅ fina formar ju.

    Skön tisdagskväll!
    P.S nu vill jag också veta Fannys nyhet... ;)

    SvaraRadera
  6. Hejje guud! (Skulle William ha sagt:-) Aj,aj,aj,näe,inte bra.Nu kanske du säljer sämre, när jag finns med på bild, på bloggen!hohoho
    Ja,Fanny, vad var det nu för nyhet?! ;-)

    SvaraRadera