måndag 25 oktober 2010

Hurra!

Vilken slump!
Förra veckan hälsade min f.d. svägerska på i butiken,
tillsammans med sitt yngsta barn och min syster!
Jag och syrran är alltså fastrar till hennes 2 äldsta barn!
Hon har en jättefin & proffsig blogg!
Och hon hade en toppenidé!
Titta in på hennes sida så får ni se!
Tack alla som läser min "snurriga" blogg!
Den har just passerat
10 000 besökare!
Jag lär mej mer och mer...
Kolla bara klockan jag fick på plats!
Vi har alla lika mycket tid!
Egentligen!

1 kommentar:

  1. Blev bilderna på oss för fula? hahaha

    Stort GRATTIS till alla besökare! :)
    Visst är det roligt? Hoppas att MÅNGA vill vara med i den fina tävlingen nu och att många tittar in till din fina butik.

    Sköt om dej!
    KRAM
    Häläna

    Söt klocka förresten :)

    SvaraRadera