tisdag 6 oktober 2009

Äntligen!

Pepparkakscrispen är här!
Precis lika goda som vi minns från
mässan! Vi hade även beställt en annan
nyhet, päroncrips, men dom var restade.
Apelsin & mintcrispen brukar vi ha!
Provsmaka...."måste man"!

Apelsin & choklad
gifter sig!

Mmmmmint.....

Förra veckan gjorde jag en massa
presentpåsar, men jag har jättesvårt
att fota dom...det bara blänker!
Nu visar jag en jag gjorde idag...jag
tänkte att allt ändå blänker idag.
Alla crisp ligger ju i cellofan!
Hejhopp!

3 kommentarer:

  1. Hej, jag var in och fick en smakbit av pepparkakscrispen idag :) Oväntat mumsigt !

    SvaraRadera
  2. Men va kul!Har sålt många paket idag, så nu gäller det att vara ute i god tid inför julen! Vi fick vänta drygt 6 veckor på dessa! Välkommen åter!

    SvaraRadera
  3. Nej, men nu blir jag alldeles snasksugen.
    Jag försökte maila dig, men det kom bara tillbaka ett sådant där "Mail Delivery" hela tiden. Kan du maila mig på miaatjagblommar.se? Så kan jag maila tillbaka, kanske går bättre...

    SvaraRadera