torsdag 8 oktober 2009

Tur!

Eftersom jag kommit efter med en del, bad jag
mamma komma och hjälpa till i butiken idag,
så jag kunde ägna mej åt beställningar och svara på en
massa mejl m.m. Det var en väldig tur!
Somnade vid 01:00 inatt och vaknade 04:11!!!!
Sedan var det stört omöjligt att somna om!
Skönt att tidningen vid 04:30...

Allt har gått långsamt idag men jag
bestämde mej för att laga till en god lunch...
Tortillas med ajvar,mozzarella,oliver, lite purjo
och kryddor....in i ugnen på 250 gr. i 5 min.
Min goda "vitlöksdipp" äter jag varje dag!
A-fil, det måste vara MILKOS...Arlas blir
inte alls lika god, pressad vitlök, salt & peppar!
Allt efter egen tyck&smak!

Vet ni vad jag drack?
När vi kom hem från Uruguay en gång
hamnade vi bredvid en kul norrlänning
på tåget från Arlanda till Sundsvall!
Vi var helt "bängibollen" efter många
timmar på resande fot. Han hade varit i USA!
Berrocka!
Gå till Apoteket och köp det direkt
det funkar mot bakfylla också, sa han!
( sånt vet vi inget om:)
Men vi gjorde som han sa och
jag tycker att jag blir piggare!
Fick en hel del gjort efter lunch iallafall
när jag tagit mej ett glas!

Har dessutom tagit en lång kvällspromenad!

Så nu ska jag sova gott inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar