torsdag 22 oktober 2009

Biokväll!

Jag kan prata......OCH?? Ok, jag kan
PRATA MYCKET!
Alla är ju duktiga på något, och jag gillar det!
Och....jag gillar att lyssna!
Det är så härligt med alla kunder som delar
med sig av sina liv... sorgliga historier,
det finns så många som ingen lyssnar på!
Men även roliga & lyckliga saker
får jag höra, varje dag!
I går var jag på bio...med 2 kunder!
Som blivit mina (våra) vänner!
Yamandu ville föreviga detta, men jag vet inte
om han var nervis (haha)...bilderna blev sååå suddiga!
Han löste av mej i butiken så vi hann gå
på restaurang före filmen!
Här är vi... 80+ 40+ 50+.....= LIVET!
Vi hade en riktigt mysig kväll, och en sak är säker
Åldern har ingen betydelse!
Vi är dessutom ganska olika som personer,
men det är ju det som är kul!
När det gäller filmen vi såg, är jag helt
förstummad...fattar ni? Jag som pratar och
har åsikter om allt!Vad ska jag tycka?
Hade inte en aning om vad det var för film innan,
men den var härligt galen.....
Och väl värd att se!
Men....ät innan!
Ni kanske undrar vad filmen heter?

"Julie & Julia "
Merryl Streep var helt makalös i huvudrollen,
man kände knappt igen henne!
Min bror "Jögge" tycker att hon är jobbig och
påstår att hon grinar i alla filmer.....men, tänkte
jag en bra bit in i filmen: Nu har du fel käre bror!
Hinner inte tänka tanken färdigt förrän det händer...
Men, det var glädjetårar!Räknas det?
Visst har jag varit ganska surrig nu? ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar