måndag 14 februari 2011

Bra idé!

Det måste jag säga...
Va kul det har varit idag, med
Yamis i butiken! Och många kunder
som trotsat kylan. Normalt har vi ju stängt
måndagar, men eftersom jag skulle måla
så tyckte han att vi kunde vara
kreativa tillsammans!
Han tänkte göra ett "körarr"! Vi hade
inte annonserat att vi hade öppet, så
våra förväntningar var låga när det gällde
"kundtillströmningen".
Ibland är det kul att ha fel!
Men så har vi världens
goaste & trevligaste kunder också!
Själv har jag målat & målat...
Och gjort några ringar!
I morgon ska jag slutföra allt och
förhoppningsvis finns en del till försäljning
i butiken på torsdag!
Jag älskar ju
ordspråk och kloka ord!
Idag hittade jag en gammal lapp
där jag antecknat ett riktigt bra...
"Det viktigaste är inte hur man
har det, utan hur man tar det"!
Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar