lördag 26 februari 2011

Idag...

...har Malin (Britt-Maries dotter ) jobbat i butiken!
Denna vecka har varit toppen, måste jag säga!!!
Kan det vara vårkänslorna?
Nästa vecka har vi stängt för att göra
om lite och fylla på med spännande nyheter!
Bilden med alla goda bakverk har jag
lånat härifrån:
Läste i ST om 2 tjejer som som hade lite
"Almamiatänk"...tyckte jag!
Dom hade öppnat ett café med kulturscén och ateljé
och med ett "ekologiskt&återanvändningstänk"!
Dit måste jag!
När dessutom en kund, "en trevlig äldre herre"
som ofta besöker oss, varit på "Café Om Tanken"
och tyckte att vi kanske skulle göra reklam för varandras
verksamheter....då tänkte jag att, Yes!
Så idag gick jag & Yamis dit och fikade...
och det blev liksom bara...YesYes!
Gissa vem som åt 2 goda bakverk med vaniljsås?
Det var inte jag, men jag drack 2 koppar gott kaffe
varav den ena sorten hette Galapagos!
Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Hade en finfin dag på Almamia idag, full fart med många trevliga kunder! :) Det där caféet ser ju supermysigt ut, jag ska göra ett besök framöver jag med! :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa, gör det! Du kommer att känna igen en av tjejerna! Kul att det var full rulle i butiken! Kramis!

    SvaraRadera