tisdag 1 mars 2011

Härligt!

***Nu känns det i luften!***
Vi närmar oss våren...och man blir lycklig!
Almamia har stängt vecka 9
och jag är i full gång med att måla om några
inventarieroch möblera om! Röd är färgen!
*************************
Röd är den färg hjärnan registrerar
snabbast på...0,02 sekunder!
Den symboliserar massor av saker...
nästan allt!
Kanske därför jag aldrig tröttnar på rött!
Men lugn...
jag målar bara detaljer röda.
Älskar ju alla färger!
Inspiration kan man få överallt! Den här bilden
från Argentina t.ex. Den väcker minnen!
Och minnen kan ge en väldig kick!

Hur det gick för Svenska skidlandslaget idag , har jag däremot inga minnen av! Men att jag ska till min Kiropraktor imorgon, minns jag! Efter det kommer jag att få massor av inspiration, det vet jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar