måndag 28 mars 2011

Typiskt mej!

I lördags tänkte jag mej en shoppingrunda utan dess like!

(När det gäller mej, alltså!) Jag köper nästan aldrig kläder...Tänkte fira att jag gått ner 10kg och dessutom fått semesterpengar jag inte räknat med.

Det var ju perfekt eftersom vi skulle ha pappas 70-årsfest på kvällen!

5 timmar och 100 varv runt stan och det enda jag

hittade var den här tröjan!

Jag var nära att gråta!

Som tur var ryckte jag åt mej en T-shirt för 50 kr

nära kassan, allt på H&M:s undomsavdelning!

Tänkte att jag köper väl ett par strumpbyxor och ett nagellack så får

jag väl ta på nån gammal klänning och måla naglarna iaf.

Men...den påsen tappade jag någonstans i min hysteriska jakt på något nytt!Hittade inte ens ett par skor!

Vill ha ett par röda eller gröna kängor!

(De du, Fanny!!!)

Men det blev en toppenfest och

jag använde t-shirten till svartabyxor och kavaj...vem bryr sej?Snobbentröjan diggar jag skarpt!Skulle vilja lägga mej sådär nu, men får inteför vi har genrep. med kören och blåsorkestern!

Hejhopp!

3 kommentarer:

  1. http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=132732

    http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=138961

    http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=139660


    DÄR DU! vaddå Fanny? det är väll för fan jag
    som har knepiga kängor

    SvaraRadera
  2. Haha..tack Hampan! Helt rätt "stajl" på dom kängorna. Kanske dom i lack, om dom inte är för täta så jag får "tåjuice"! Joo, du är väl knepig hela du(hihi) men jag menade att jag jag gå i flera skoaffärer UTAN ATT HANDLA... det kan nog du också...MEN INTE FANNY!<3
    Pusssss!

    SvaraRadera
  3. Hello! Om du går in på www.vegetarianshoes/blueturtle.se så kan du hitta jordens snyggaste, grönaste kängor :)
    Tack för din härliga blogg o lycka till med körandet. Kram från Sopranen i Gaudete.

    SvaraRadera