onsdag 23 mars 2011

Snart...

...är det påsk!
Eller? Det är ju sen påsk i år, men faktum
är att jag sålt massor av påskägg redan!
Den här sorten är populär och finns i
3 olika storlekar!
Dom har vi tagit hem varje påsk på
Almamia!
Vet inte hur många gånger vi tagit hem
dom här roliga mintpastillaskarna!
Perfekta att lägga i ett litet påskägg!
(Till rätt person!)
Mintpastiller innehåller inte många points!
Idag var jag till Viktväktarna...och nu har jag
gått ner 10 kg. precis!!!
Jag måste säga att det känns fint!
Men några kg. till ska det bli...luuugnt & fiiint!
Hurraaaa va jaaa är glaaaa!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Själv har jag minskat 2,7 kg, fortsätter i lugn och fin takt jag med.
    Eva L

    SvaraRadera
  2. Bravooo!
    Det är ju toppen!
    Och visst är det lätt om man tar det easy!
    Kram/titti

    SvaraRadera