fredag 25 mars 2011

Tråkigt...

...hinner man då inte ha!
Kl. 8 i morse var det frukostmöte med
"På stan" och några av butikerna kring oss.
Det kändes bra och vi kämpar på i stan!
Almamia håller fast vid konceptet med
"Alma" som betyder själ på spanska &
hjärta som finns i "mia" på vår logga!
********
Efter frukostmötet blev det en sväng till
Kulturmagasinet för att hämta den här boken
( jag hade beställt den på bibblo)
som jag ska läsa högt för Yamis!!!
Jag läste den när den kom ut och minns att
den var så himla annorlunda...och sånt gillar jag!
Barnen gillade den också, minns jag!
Tog en fika (till) och apropå annorlunda....
Nina Ramsby skulle spela där ikväll!!!!
Så vi tog och bokade 2 biljetter, impulsivt & kul!
Det ångrar vi inte!
Favorit i repris,
får du om du klickar på denna länk!
Vilken härlig människa hon är...bjuder såå
mycket på sig själv...har världens humor och
fantastisk sångröst!
Yamis tyckte likadant och vi köpte 2 cd!!!
******************
Behöver jag säga att det var en
upplevelse att vara i butiken i dag också?
Tack alla goa människor som tittar in till oss!
& trevlig helg!
Utan er finns vi inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar