onsdag 16 mars 2011

Håhåjaja...

Imorse var jag och vägde mej...
Nu har jag gått ner 9,5 kg!
Sakta men säkert, kan man säga!
Helt enligt min plan, så jag är glad!
Det jag försöker tänka på är att röra mej,
alltid ha vatten med gurka & citron framme,
och att inte bli hungrig...eller bli FÖR MÄTT!
Äta ofta men inte för mycket!
**********
Resten av dagen har jag varit på APT, då
promenerade jag både dit och hem
så jag gjorde "2 flugor på smällen"!
Sedan har jag jobbat
till kl. 22 i butiken!
Jag har sorterat massor av pärlor
och packat upp nya varor!
Allt från påskägg och servetter
till plåtburkar och dessa fina kort!
Bokmärkeskort!
Fina "lösa bilder"(bokmärken) som man kan rama in!
Jag tycker grodan var så cool och annorlunda.
Kanske kan passa pappa,
som fyller 70 år på tisdag!
Gitarrveckan fortsätter med
*** flamenco! ***
Jag lovar att det blir bra,
dom har nämligen besökt oss tidigare!
Det blir 2 konserter och
förköp gäller, som vanligt.
Tror att det finns några biljetter kvar!
See You?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar