tisdag 15 mars 2011

"Lilla scenen" m.m.

Lars Häggmark
heter fotografen till denna bild!
Joo, det är ett foto, ingen målning!
(Bilden har jag lånat från ST.)
Han har just nu en utställning på
Almamia "lilla scenen"!
Följande tider kan du se den:
Tisdag 12-14
Torsdag 12-14
Lördag 12-16
Här kan du läsa vad ST skrev...
Denna vecka är det dessutom
*Gitarrvecka*
på "lilla scenen"!
Det kan du läsa mera om här:
***************
Igår var vi en sväng till
Höga kusten!
Mickis hade slitit ner tapeter från väggarna,
nu ska det bli måla av!
Men vad ser jag...under flera lager av
tapeter kommer den här fram!!!
Den känner jag igen från min barndom!
Jag älskade den!
Men känslan är att den var mer
gammelrosa....
Alla springer när min kamera
kommer fram???
Utom den här sötnosen!
Den kattungen ville dom behålla...
Mmmm...jag förstår...så gosig....
Så är det!
Nu blir det en promenad,
sedan måla glas!

1 kommentar:

  1. Vilken söt liten "sköldpadda". Påminner om vår Lisa.
    Gittan

    SvaraRadera