onsdag 30 mars 2011

En sak i taget...

Igår fick jag tulpaner

av Yamis, det var gulligt tycker jag!

Nu är mitt huvud fullt av planer

inför sommaren och "La Colonia"!

Mitt huvud är så fullt av planer att

det ryker ur öronen! Och jag har så

många projekt på gång som är

halvfärdiga...som dom här

pannlapparna t.ex.

Men det får bli som det blir!

En sak i taget så...

Den här veckan hade vi körövn. månd.& tisd.

och till helgen sjunger vi både lördag & söndag!

Så det är mycket på gång...kul ändå!

Tyvärr missade jag en fin konsert igår på

"lilla scenen". Men Dagbladet

var där och skrev så här:


Och vet ni vad...igår

hittade jag igen min tappade påse med

strumpbyxor och nagellack...på "din sko"!

Så nu är mina naglar målade...rödrosa!

Vet inte varför, men texten blir gles och konstig!

Får kolla upp det, någon annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar