torsdag 31 mars 2011

Jag ser...

***Jag gillar den här snubben!***

Men det är inte kul att ha likadana ögonbryn som honom. Ok, inte lika svarta, men ändå...Och jag kan inte noppa ögonbryn, intresset är noll!Och vill man inte lära sig så kan man inte.Så i tisdags efter en dålig sömn...gick jag in på ett ställe som kan sånt, och bokade en tid!GUUUD VA SKÖNT DET VAR!! Eller...hon fick ju röja bort en hel del innan det blev någonting att forma...det var inte så skönt. Men helheten...jag fick ligga i ett fint rum med tända ljus och lugn musik...och en varm sten i varje hand!Lite färg fick dom också. När jag satt och väntade på min tur, såg jag människor i min ålder handla ögonkräm för 600 kr!!! Tänk, jag som köper LDB på Rusta och använder i ansiktet också..hahaha..och billigt ansiktsvatten på Apoteket! Men.jag har aldrig använt smink i fejset förutom ett tag på 80-talet då man skulle ha Indianpuder! Det roliga var att jag hade så ren hy att hon inte tyckte jag behövde en tid för rengöring...tänk om hon visste!! Men jag tyckte att det var så skönt att bara ligga där och bli pysslad med, så jag får väl gå tillbaka när brynen buskat till sig igen!

Hur trött jag än är så blir jag piggare i butiken! Som vanligt så är det en upplevelse att möta alla härliga människor...dom flesta är verkligen jättegoa! Nu låter det som att jag smörar men det är dagens sanning! Och jag tror att jag såg piggare ut än vad jag var i dag...ni vet ögonbrynen!!! Dom hängde inte ner över ögonen idag...haha! Och...den här cd:n har gått heeeela daaan....Oj, vad den är bra! Och det gör ju inget sämre!Imorgon packar jag upp rabarberkola m.m.

2 kommentarer:

  1. Ja, du har nog tur som har en naturlig skönhet och därtill ren hy, det är bara att tacka och ta emot :-) Kommer in och kollar på dej nån dag! Kram Eva L

    SvaraRadera
  2. Haha...det är 1 april,va?
    Kramis!

    SvaraRadera