onsdag 16 februari 2011

Vikt(igt)!

Idag köpte jag
2 påsar slingerkrasse!
Dom brukar oftast vara slut, när jag
kommer på att jag vill ha krasse på kollo.
Att jag fick vårkänslor idag...
...beror på min vikt!
Förra veckan hade jag gått ner 0,7kg, utan
att jag kommit igång att räkna points igen.
Konstigt!
Men, idag hade jag gått upp 0,3 kg!
Sååå...nu ska jag börja skriva och
räkna igen. Började idag!
Har snart gått ner 9 kg...enkelt!
Det känns så skönt, när jag tänker efter!
Men jag måste tänka efter!
Eller som idag, när flera personer talade om
hur mycket det märks att jag gått ner i vikt!
Det gjorde mej peppad!
Så jag tänkte att i vår, när vi cyklar
till kollo, ska det gå väldigt lätt!
Så nu är det vikt(igt) att fokusera!
*******************
Imorgon sköter mor butiken,
när jag jobbar på "jobbet"!
Och ett par nya lampor finns nu till försäljning!
Chau!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar