torsdag 24 februari 2011

REA!
minst
*** 25%***
rabatt!
Nu har jag bestämt mej!
3 dagar REA!
Stängt vecka 9!
NYÖPPNING VECKA 10!
Snart har Almamia funnits i
5 år!!!!
Jag strävar fortfarande efter att vara
"unik", men det är svårt i Sundsvall!
När vi öppnade, vet jag med säkerhet att vi var ensamma
om vårt sortiment och våra leverantörer.
Men...nu finns samma saker nästan överallt!
Kan det vara därför det finns så många
tomma butikslokaler just nu?
Det är fri konkurrens, jag vet!
Men hur många blir lockade till"city"
om bara ett fåtal butiker finns kvar?
Näää...då finns Birsta!
Hursomhelst,
Almamia fortsätter att sträva....
...med ny energi!
(Lovar "unika" nyheter vecka 10!)
Och det känns utmanande!
Tjoflöjt!

4 kommentarer:

  1. Vet du Titti, jag tror att det mest är Du som är rädd att ni inte är unika! :) Jag tycker inte att Almamia liknar Någon annan butik även fast de finns de som tar hem vissa saker som ni också har! :)

    Vad kul med nystart och allt som hör till! :) Keep up the good work!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Absolut Titti, Det är som Malin säger. Dom andra har ju ingen Titti eller Yamis. Det gör ju hur som helst en stor skillnad. Ni är bäst och du vet ju att det är många som söker sig till din butik. Nyheter är kul. Vecka 10 är jag i Budapest, men sen MÅSTE vi ses

    SvaraRadera
  3. Almamia står för kultur i vår stad! Och det har du och Yamandu verkligen sett till!
    Tack för det!

    SvaraRadera
  4. Ni är väl för goa!!!
    Tack, vilken "peppning", det värmde verkligen!
    Utan Er vore vi ingenting!
    Massor av kramar från oss!

    SvaraRadera