söndag 20 februari 2011

Söndag, idag vilodag!

Åhh, vad jag längtar till kollo!
Med alla härliga blommor...mmmm...
Nu gör det inget om tiden går fort!
Sitter och pratar med Fanny på Skype...
och fick just denna bild! Den tog hon
på finalen i Oslo idag! Då Jönsson vann!
Vilken grej att få vara där nuuu!!
****************
Samtidigt var vi på Söndagmiddag
hos min kusin Monica och hennes man Lennart!
Jag måste ha blivit bönhörd...söndagmiddag!!!!
Vi fick så goda köttfärsbiffar
med kokt potatis och sås! Mysigt så in i vassen!
Vi träffades på en ROCK-FEST igår, så
där har vi förklaringen för i tisdags!
Brorsan och Maria hade ju "flaggat" för det...en
fest på "gamla Strand hotell"! Snacka om nostalgi!
Vi kom lite senare...då vi inte skulle äta.
Dom hade haft en tävling i musikgenren och
resultaten lästes upp när vi kom!
2:a plats..."Lillebror Jögge"!!!
1:a priset....MARIAAAAA!!!
Dom sa förra helgen att dom skulle vinna!
Och jag vet att dom kan det här! Priset var..
2 biljetter till Göteborg
och Iron Maidens konsert!
Hurraaa!!!
Själv är jag "allätare" när det gäller musik!
Men en sak skulle jag vilja veta..
varför ska alla "tuffa" pojkar ha
en massa döskallar överallt???
Det kan jag inte förstå! En döskalle kan ju vara
en gammal söt tant...eller en söt farbror!!!
Vad är det för tufft med det?
Vad det här ska föreställa
kan man undra! Men den kanske ska
"symbolisera" vår korta livstid!
Fotade den i en kyrka i Serbien, där
Villancico skulle hålla konsert, för några år sedan!
Näää...nu är känner jag mej själv som en
döskalle! Vi var ju uppe och rockade till
kl. 4 i morse! Det gäller att ta vara på tiden!!
Hihi...Yamis har redan lagt sej...vilken vekis!!!
Nattinatti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar