söndag 6 februari 2011

Super Bowl!

Pittsburgh Steelers
är laget vi håller på...enligt min son!
Vilket ryck jag fick igår. Eftersom jag har en hel
del semester att ta ut, (har ju haft tjänstledigt när jag
inte varit "på jobbet") så tog jag semester idag!
Har hyrt en liten bil för att åka till
Hampus & Mickis
och kolla Super Bowl i natt!
Vi har inte setts sedan i julas, så jag längtar.
Dom har laddat med Amerikansk mat dvs
hamburgare och annat smarrigt!
Yamis åkte till Stockholm i morse för en
syskonträff...tror att 8 (av 11) syskon
skulle träffas...ganska häftigt, va?
Amerikansk fotboll
är inte som många tror , det är många regler
och gäller att hänga med. Mer taktik och
färre filmningar än vanlig fotboll!!!
Och hårda straff om man är oschysst!
Jag är en sportnörd och kan kolla på det mesta,
dessutom lyssnar jag alltid på Sportradion, när jag kan!
Nu ska ni få lyssna på en låt som Hampus
kommer att spela för mej ikväll...garanterat!
Musiksmaken har han efter mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar