tisdag 7 februari 2012

Borta bra...

...men hemma bäst!
Så tänker jag alltid...så är det...för mej!
Vi har haft det toppen på denna korta men innehållsrika lilla resa! Men jag tror aldrig att jag frusit så mycket, rackarns vilken isande kyla dom har där nere! Roligast var på hotellet i Köpenhamn...vi fick låna 2 varmluftsfläktar!!! Det visade sig vara en för mycket, för när jag stod i duschen och försökte tina upp, gick det en säkring i vårt rum!Och det tog tid innan man hittade felet!
**********
Vi var väldigt kulturella när vi tog bussen hit:
En helt otrolig utställning var det!
Den här tavlan är en av mina favoriter!
På ströget upptäckte jag att Yamis är ganska "liten"!
Vid Rådhuset satt "HC"....& Yamis!
Några inspirerande butiker hann vi också med!
Jag ville hem och syyy...när jag varit in här!
Kolla här då! Man säljer vinglas och beklagar prishöjningen. I pratbubblorna ovanför står: "Vi säljer också röd & vitvin"!
Hopplahoppla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar