tisdag 14 februari 2012

Puss på er!

Första gången jag hörde Eva Cassidy satt jag i bilen på väg någonstans...Det var just den här låten! Jag höjde volymen...hon hade en så  speciell och känsloladdad röst...ju mer jag hörde...ju bättre blev det. Sista minuten kände jag att tårarna började komma....och det gör dom inte ofta på mej! Förstår ni hur ledsen jag blev när jag fick veta att hon var död?


Men den cd:n var den första jag och Yamis köpte tillsammans och den är nära på utsliten! Helt fantastisk! På den tiden pendlade vi mellan Stockholm & Sundsvall...det gjorde vi i flera år innan Yamis flyttade "på riktigt" till Sundsvall! Jag tycker den passar bra idag...man måste inte köpa saker bara för att det är "dagen idag"! Man kan blunda och lyssna på bra musik!
***************
Men jag blev jätteglad för den fina röda rosen jag fick av Yamis...och jag tror att han uppskattade ljusen i form av röda hjärtan med rosendoft, som han fick av mej! Hihi!
Lyssna nu på hög volym och njuuuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar