torsdag 9 februari 2012

Tänk...

...att jag alltid ska vara så omständig!
Nu har jag flyttat omkring alla grejer i butiken 500 varv....minst! Från morgon till kväll!
Yamis tyckte att dom här små "kewpiedockorna" var fula, jag tycker att dom är jättesöta! Vilken dummis! Små änglakewpie med hjärtan!
Det är 100 år sedan man tillverkade den första dockan i den här modellen, då kunde den se ut så här:
Jag tänkte först beställa hem några större dockor, men då kom jag på att min smak inte alltid är andras smak....och dom ska ju säljas också! Vet inte varför jag gillar dom, men det gör jag!

1 kommentar:

  1. Jag lekte med liknande dockor på 50-talet. Tror inte du är omständlig, vill bara att det ska bli bra och det kommer det att bli som vanligt. Jag kommer och tittar. Kram på er
    Gittan

    SvaraRadera