onsdag 29 februari 2012

Bred musiksmak...

...har jag alltid haft!
Och efter jobbet igår hade jag beslutsångest!
Jag hade en viktig körövning...vi ska sjunga "Majas alfabetssånger" med en barnkör & Kammarorkestern i mars...utantill!
Samtidigt hade jag "önskat " Mattias Enn till Almamia "lilla scenen" och var även "fika-ansvarig" till konsert nr.2. Långpannekakan bakade jag kvällen före! (Haha...jag lärde mej det när jag bodde på landet...och tyckte INTE om denna "långpannekakehysteri" !)

Till sist blev det så att jag valde kören....trots att jag älskar dom gamla "slagdängorna" från Karl-Gerhards tid. Det fanns så många som hjälpte till med fikat igår! Men det blev sen middag på Stekhuset istället! Trevligt! Och Mattias Enn  återkommer till "stan"!
Yamis filmade lite igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar