onsdag 22 februari 2012

Fattar ni?

Märker ni hur fort alla förändringar sker i samhället just nu? Och så mycket galenskaper som genomförs överallt i kommuner & landsting! Jag blir galen! (Jaa, jag vet att jag redan är det!)
NÄR SKA VI PRATA OM MÄNNISKORNA VI VÄRNAR OM OCH NÄR VALDE JAG ETT KONTORSJOBB?????
30 år har jag jobbat inom vården...mest psykiatrin,
och mycket var dåligt då. Men mycket var bättre!
Det känns inte kul att behöva konstatera det 2012, att de gamla mentalsjukhusen var bättre!
Ett exempel är sysselsättningen, där fanns ALLT!
 Varför är allt så omständigt? Varför får vi inte vara delaktiga i besluten som fattas? Åhhhh.....
Sååå....nu känns det lite bättre!
***********
Vilken tur att jag har annat att tänka på just nu!
Jag ska nämligen bli.....
Fattar ni?
Tjohooooo!Hihihiiiiiii!!!!YES!

2 kommentarer: