måndag 20 februari 2012

Jag sa ju det...

...nu är det måndag, IGEN!
Jobbarhelgen har gått snabbt, vi har bl.a. spelat bingo och bakat äppelkaka med våra "boende"! Några var ute och promenerade i solen!
För mej är det viktigt med kreativitet, och jag märker att de flesta mår bättre när dom får något att göra! Många...kanske dom flesta inom socialpsykiatrin är understimulerade och det gör mej fruktansvärt upprörd!
***********
Jag dör om jag inte får vara kreativ!
Nu är det barnvagnstäcken på gång!
Gamla & nya tyger, band och spetsar ska till sist bli någonting nytt...här är början på 2 täcken!
Man måste ju ha lite fikapauser också!
 Då kan det se ut så här t.e.x:
I kväll hade vi styrelsemöte på Alamamia "lilla scenen"! Då såg det ut så här:
Världens kanongäng, vill jag lova! Några "kanoner" fattades dock ikväll!
Hejhopp!

1 kommentar: