onsdag 1 februari 2012

Hej!

LÖRDAG DEN 11 FEBRUARI
 Öppnar vi butiken igen!
***********
Därefter håller vi öppet
Torsdagar 11-18
Fredagar 11-18
Lördagar 11-15

Tyvärr har jag inte lyssnat på min dotter...inte på någon annan heller för den delen...när det gäller att uppdatera oftare!
Men jag har ju så mycket annat att göra...juuu!
*******
Har jobbat några veckor på mitt "gamla jobb" igen, det känns naturligtvis vemodigt, allt som hände i höst. Att man avvecklade hela Grönborgs kan jag inte smälta, är arg & ledsen! Men det funkar helt ok att vara tillbaka, jag känner mej välkommen.
*******
Har också börjat sjunga igen, efter ett uppehåll på några månader. Det är skönt! I söndags sjöng vi på högmässan och fick applåder...kul! Sedan åt Yamis och jag lunch på stan och tog en kaffe på Kulturmagasinet. Efter det satt vi länge och läste olika tidskrifter & magasin...jag fick inspiration och blev tvungen att sy lite på em.
*******
Det var meningen att vi skulle t Hampus & Mickis fre-lör...men plötsligt kom dom till oss ist. så på lördag blev det en utflykt till.......
Där fyndade vi alla...mest böcker!
Sedan gick vi till min verkstad och grejade en stund, jag fick bla hjälp att höja ett arbetsbord så jag kan stå och jobba ibland! Det var kanonbra!
Såärdet!

1 kommentar: