måndag 27 februari 2012

Helgen!

I lördags satte jag upp lite hyllremsor i butiken! Tyvärr finns dom inte längre att beställa hem, dessa rutiga.
Jag tycker dom är fina!

Min första kund köpte bl.a ett sånt här lila ljus och servetter. När hon skulle betala blev summan 143 kr. men på "kortapparaten" slog jag in 149 kr...tyckte att det stod så på kassan, och hon sa ingenting! Så kan det gå när jag inte har mina brillor, och jag märkte det inte förrän hon försvunnit! Vilken tur att jag "bjöd på" ljusmanschetten iaf!
Men det känns inge kul, ändå!
När jag stängde butiken blev det en tur till Stöde och middag hos mamma! Yamis hade haft kördag i Torpshammar och hoppade av bussen på hemvägen. Vi hämtade pappa, som snart ska få en större lägenhet med fin balkong!
Så han var glad!
*********
Har börjat tänka på påsken också...äggkoppar på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar