onsdag 2 december 2009

Jul!

Jul...jul...strålande jul!
Ikväll hade Madrigalkören julkonsert!
Jag hade tänkt sjunga, men efter helgens
"bravader" hade jag ingen ork så jag
bestämde mej för att lyssna!
Det var ett bra beslut...efter en lång &
intensiv, men kul dag på Almamia!
Vad det var härligt att bara sitta och
lyssna, man vet ju inte hur det låter
när man alltid står där själv och sjunger.
Men det var så fint så!
Och ett väldigt varierande program!
Blir så imponerad av alla solister,
duktiga och modiga är dom!
Jag skulle skaka av scenen av nervositet!
Kören avslutade med att sjunga
Advent av Otto Olsson!
Och julkänslorna är här för
att stanna!
Tyvärr tog batteriet i kameran slut efter 2 kort!

3 kommentarer:

  1. ni behöver en ny kamera.....
    och en ny router....
    och en bil....
    och en ekonomisk uppgång
    och en livslevande my little ponny
    och en snäll son
    kanske mest det

    SvaraRadera
  2. Men huvva! Du är då inte riktigt riktig, tror jag!(Haha)Men...gärna ny kamera..router...ok...
    men ingen bil just nu,går fint att hyra (tänk på miljön, vettja)Ekonomisk uppgång...så vi kan ta med er till Uruguay nästa gång, menar du(hihi)? Ingen ponny mitt i stan, även om den
    är av plast! Sen var det det där med
    "snäll son"! Det har jag ju redan!!!Förutom hans "läskiga" humor när det gäller personer som gått till historien av otäcka orsaker.Pussspådej Hampus, hoppas vi ses i helgen!

    SvaraRadera
  3. Ibland är det bästa att bara sitta och njuta. Helst om man som du har haft fullt upp på jobbet. Hoppas du har kryat på dej nu.

    Precis som dej i förra inlägget så kan jag "resa ragg" när man använder uttrycket "gilla läget". Egentligen säger man ju att det är bara att acceptera allt.

    Ha det så gott Titt!
    Kram Lissen

    SvaraRadera