onsdag 9 december 2009

Stämning!

Igår hade vi en jättemysig kväll!
Vi bjöd på Hjortronglögg & Tozzetti
och det doftade jul...

Idag har jag gjort många "klappar"
med Gerbera keramik...Fick hem en
hel del förbeställda formar & fat igår, som
jag packat upp under dagen...Många har redan
hunnit hämtat sina beställningar, och varit nöjda!
Jag njuter varje minut av alla härliga färger!
Njuter gör jag också av alla fina
gammaldags "tomterader"...
Dom passar ihop med keramiken!
Nu har jag gått och stått så mycket
att mina stackars fötter ska få ett fotbad!
Yamis har åkt till Stockholm och repat...så jag är
ensam ikväll! Igår sov mamma över eftersom hon hjälpte
mej på konserterna, Yamis var ju "artist"& hade fullt upp!
Hon har varit med mej idag också...
...och imorgon kommer hon!
Vad ska hon få i julklapp?

Men ikväll är jag och mina fötter
ensamma...och vi ska bara slöööööaaaaa!
Så jag sprang upp till Pressbyrån innan jag gick hem...
Mmmm... Så onyttigt och härligt!

4 kommentarer:

  1. Hej Titti! Jag såg det fina syskrinet i ett tidigare inlägg som var SÅ FINT! Vad kostar det? Funderar på att be mamma köpa med det till mig när hon kommer ner till Örebro i jul :-)
    Hälsa Yamadu och resten av familjen! Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Kunde tro det, att "mormor" firar jul i Örebro! (Hihi) Syskrinet kostar 130kr,
    fanns i 3 färger, men nu finns bara rött & blå/grått kvar!Pussa på gullungen och hälsa alla från mej!Kramis!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken tur att det röda är kvar (för det är den du har på bilden, eller hur!?) Har du lust att lägga undan det åt mig så ska jag skicka dit mamma bums :-)

    Har pussat lillan nu från "gammelmoster" så hoppas jag vi kan träffas i januari när vi kommer upp!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har lagt undan det röda, som var på bilden!
    Vore jättekul att träffas i januari, hör av dej nå´n dag innan så jag är hemma, bara!
    Kraaaaamis!

    SvaraRadera