tisdag 1 december 2009

Nu är jag less! Och jag tänker
INTE "Gilla läget"!
Värlshistoriens sämsta uttryck som jag hörde en
chef i kommunen säja, första gången. Säkert i
samband med en av alla "sjuka" omorganisationer.
Gilla, betyder väl att tycka om?
Minns att jag ifrågasatte uttrycket, och han blev sur!

Jag gillar inte att magknipen var tillbaka i
morse...ordentligt, blev helt slut! Därför gör jag
allt för att ändra på det...Äter vitpeppar, dricker te,
tvättar händerna...t.o.m spritar! Och tänker positivt!
Är "pigg i skallen" men (ev.) smittan & orken
hindrar mej från att gå till butiken idag också!
Men jag är lugn, för Yamandú är där idag och han
älskar när det är mycket att göra, och det är det!
Jag har sytt färdigt några pannlappar och ska
sätta igång med bokföringen...för att hjälpa Yamis!
Men framför allt ska jag fortsätta
Ogilla läget!
Och göra äggstanning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar