torsdag 10 december 2009

Tack!

Idag blev jag lite rörd...
Jag gjorde julklappar så det nästan
rök ur öronen...då ser jag i ögonvrån
en person som står i kö...Det var en av
"Stickerskorna från Hudik"!
Hon var på väg till Östersund
och kom in i butiken för att
överlämna en "jul-klapp" till
mej & Yamis! Va gulligt!
Hemmagjord LingonGlögg &
HavtornsMarmelad...från henne
& Stick-Greta! Tack! Kunde man
spetsa glöggen, sa du? (Hihi)
Kvällen fortsatte
i samma anda....
...med en julfest tillsammans med
kören Samklang! Jultallrik,
sång, goda kakor & glada människor!
Och fina klappar till "körledaren"!
Tyvärr sprang jag ifrån kameran!
Tack för idag!

2 kommentarer:

  1. Men vad gulligt och omtänksamt med presenten. Ser att du har fullt upp med både affären och kören, bråda tider inför jul.
    Du kanske får ta ett fotbad i helgen också.
    Efter det kan du ju spetsa lingonglöggen.
    Trevlig helg//Lissen

    SvaraRadera
  2. Jamen, visst var det gulligt! Fotbad blir det om ca....10 min. Lingonglöggen ska spetsas och drickas i julhelgen, när vi är lediga!
    Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera