söndag 13 december 2009

Lucia!

1979 fick jag en uppgift i skolan...
...gick i 9:an och hade konst på schemat!
Uppgiften var att berätta om mitt liv på 10 A4-ark!
Av en slump hittade jag "berättelsen" idag!
På ett ark, berättade jag om min lillasyster Jenny
som föddes när jag var 12 år, hur kul det var!
Bilderna är från 1966 & 1978!
Vilka miner....är klockan 05:00 tro? (Haha)
Inte långt efter att bilden togs på mej ,
klipptes mitt hår kort...och jag "jobbade" med pappa
på bilverkstad och ville heta Kalle! Det fick jag!
Så småningom växte håret långt och jag hette Titti...
Men lockarna kom aldrig igen!(Snyft!)
Tur att en lock som klipptes av finns kvar...
...den är över 40 år!!!
Har haft en skön dag....
...städat och tittat på skidskytte...
Sprinten såg jag hos Fanny & Niklas,
tog med en latte efter en tur på stan
där jag köpte en blus! Så har det ju
kommit lite snö idá! Hurra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar