fredag 11 december 2009

Mera Jul!

Jul & jul....idag var det en "långfredag"!
Yamis till Stockholm igen...för 2 konserter,
då har jag svårt att slita mej från Almamia!
Tänkte vara hemma kl. 20....ändrade mej till kl.21...
21:45 var jag hemma! (Ganska bra ändå!)
Anledningen var att vi fick hem mera varor
som jag inte hunnit plocka upp under dagen, trots att
Yamandu hjälpt mej! Lilla luciatåget blev poppis men
fanns inte att beställa flera, men en lite större modell!
Varför beställde jag inte fler min dummer?

Jag älskar deras min!
Änglar vill jag alltid ha omkring mej!

8 kg pepparkakskola...
och strutar måste göras!
Testade med brunt papper...

...kanske är dom "gamla" finare?

Flyttar burkar och pinaler
hit & dit!
Mamma & Yamandú tycker att jag
överdriver mitt omskyltande..
Men...min körkompis Eva tycker
som jag, att det är helt rätt!
HA!

Blev jätteglad då några restade
grejer från Gerbera, plötsligt var med
i sista leveransen...Den här kannan
i färgen "betong" har jag
längtat efter!

Har ni sett vad ofta man ser Gerbera
i tv nu? Och det kan jag säja....vi
påverkas som 17 av all media!
Aldrig har vi sålt sååå mycket!
Men så håller den vad
den lovar också!
Det gillar jag!!!

2 kommentarer:

  1. ja herre gud,jag insåg när jag läste igenom lite
    att du är nog fan en produkt av ett
    alltför sysselsättnings psykotiskt samhälle,
    ska du inte chilla ner lite snart, så
    kan vi väll styra upp nått, framöver.
    peace out
    /adolf stalin

    SvaraRadera
  2. Oh,my God! Hur har jag uppfostrat dej, tokiga "unge"? "Den som icke arbetar skall heller icke äta"....haha!Nä, så här ligger det till: det är så mycket som är KUL! Och jag är "min egen produkt" och på onsdag ska jag chilla ner i Spanien! Själv då? Hur går det med piano & gitarrlirandet,sången, låtskrivandet, mixandet, studiobygget & serietecknandet...Pusspådej!

    SvaraRadera