fredag 18 september 2009

Höstryck!

Oh my God!
Snacka om höstryck...det har blivit en
riktig kedjereaktion! Det började med att väggen
skulle målas...sedan behövde hyllorna bättras på.
Så började vi möblera om för att få in lite mer folk
till nästa konsert...16st finns redan i en kölista!!!
Har torkat hyllor & burkar & pinaler...
Igår kväll målade jag några hyllplan så dom var
torra i morse...samma gjorde Yamandu ikväll,
medan jag flyttade saker hit & dit...och tillbaka...
I morgon lördag, jobbar Britt-Marie i butiken.
Det blir jättebra, då sköter hon kassan
och jag kan fortsätta med mitt stök!
Jennie har kommit med nya smycken idag,
det var en tröst då inget annat kom av det
jag blivit lovad...typiskt så här efter mässan!
Men då blir det " julafton " nästa vecka istället!
Och då är allt på plats...
hoppas jag!
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar