torsdag 17 september 2009

Stickgraffiti!

Nu har stupröret fått en ny
"höstkostym"!

Såg matchen mellan Barcelona & Inter igår
men den var inte kul (0-0)! Passade på att
sticka samtidigt. I mer än 1 år har jag klätt
stupröret med lite "streetknitting", har faktiskt varit
med i både Sundsvalls tidning och Hemmets veckotidning!
Det var mest för att "lysa upp"så man hittar Almamia,
och för att jag tycker det är fint. Men budskapet är
från början " warm the world"! Tror det kommer från USA.
Nu har jag använt mej av lite band...
...och 2 små änglar...eller är det flugor?
Tänkte att dom kan vakta butiken när det är stängt!

Joo, jag blev ganska nöjd!
Nu får vi se hur länge den får vara kvar,
På helgerna brukar det vara poppis att
krama och hänga i den...men det gör inget,
brukar snygga till den då & då!
Kraaam!


2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Ja det var två riktigt biffiga vakter du placerade på stupröret :) Själv sitter jag och gör halsband idag, fick massa roligt material på posten. Kommer in i helgen om jag hinner klart med något nytt!! ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen att du klätt in stupröret. Blir glad av att se det. Dom där vakterna var ursöta! Imorgon visar jag lite bilder som jag tog när jag hälsade på hos dej!
    Kram och trevlig helg!

    Titta in på http://lissento.blogg.se/

    SvaraRadera