måndag 21 september 2009

Paket!

Måndag...igen!
Vilken konstig dag det blev idag!
Jag skulle fortsätta att sy var det tänkt!
Först en promenad i solen, sedan hem och
vara kreativ och som avslutning körövning.
Trodde jag!
Kl.11 ringde DHL....dom väntade
utanför butiken med det här...

Jag hävdade häromdan att det skulle bli
som julafton den här veckan...
Det blev snarare som dagen före julafton!
Efter en kort promenad gick jag tillbaka till
Almamia för att kolla vad som kommit...
Det var en salig blandning!
Ok, jag måste börja plocka upp grejerna och
förbereda lite för morgondagen!
Det ena ledde till det andra och helt plötsligt hade
jag plockat upp ALLT!
Och missat körövningen....
jag som bara
tänkte plocka upp lite...
Men det är så typiskt mej, jag kan ha en
lååång startsträcka...men när jag fått upp farten...
...då kan jag hålla igång natten lång!
Men jag tror det blev bra!
Blir spännande att se vad jag tycker imorgon!
När jag sovit på saken.
Chau!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar