fredag 25 september 2009

Teknikens under!

Imorse tog jag bussen från Sundsvall
till Stockholm! Trött som 17 efter en
till dålig natt...Bläää!
Men väl framme gjorde jag min
vanliga runda!

Sara Grone'r född 1980, hade utställning på
Kulturhuset!
Hon hade en "härlig" stil tycker jag!
Lite galen!

Annars hade jag otur, dom höll på att byta utställningar
överallt...men det var ett nöje ändå att kolla in
alla underfundiga bilder den här tjejen visade upp!
Hon finns i DN på söndagar!

Dom här kan man fundera över....

Efter en "latte" på terassen gick jag till NK och
tittade på alla "dyra tanter"! Det var kul!
Jag gillar faktiskt att kolla alla fina
inredningsbutiker med klassisk design!
Men det är bara att titta som gäller för
min del. Tittade förresten på en babyjacka som
såg ut som folie, den kostade 1249kr!
Är folk kloka?
Nk fick högsta toalettpoängen idag!
Men jag hann knappt ut förrän en städkille
ville in... Sedan gick jag vidare till
Hötorgshallen för att njuta lite!
Där stod en kvinna och provade choklad
i sin ensamhet. Hon stoppade hälften i
munnen och hälften i ett glasögonfodral
tills det var fullt! Jaa...
Mycket ska man se!
Nu sitter vi på tåget till Göteborg!
Teknikens under!
Måsågott!


ä

1 kommentar:

  1. kick me in the SNATCH25 september 2009 kl. 22:48

    jo jag håller med
    fan i satans helvetes jävlas
    TRAST APA'S förbannade elak helvete
    precis som jag brukar säga

    SvaraRadera