söndag 13 september 2009

Reslust!

Vilket härligt väder vi haft idag!
Jag uppskattar en vacker höst lika mycket som
en vacker försommar. Men vintern kan komma snabbt!
Efter en härlig promenad & ett besök på kulturmagasinet,
gick vi hem och fortsatte möblera om och städa...
Då hittade jag något jag letat länge...våra bilder från
Uruguay & Argentina 2007/2008!
Åh, va härligt det var!
Här hade vi spelat fotboll med "grannarna"...
Nyårsdagen 2008 vid Rio de la plata!
Det är Fanny, jag, Yamandu, Jonathan, Ivan, Bruno,
Pauli, Malin & Graciela!
Iguazo, Argentina!
Ett av världens största vattenfall...helt fantastiskt!
Yamandu har lite svårt för våra långa, mörka vintrar...
Det har inte jag, men det är inte så dumt ändå att ha
"vinterstugan" i Uruguay! Synd att det är så dyrt, bara.
Men har ni chansen så...REEES DIIIT!
Vi har massor av tips på härliga ställen!
Chau!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar